Uporaba muzejskih in drugih e-gradiv pri izobraževanju na daljavo

Leonida Babič, OŠ Starše

V času zaprtja šol zaradi epidemije je izobraževanje na daljavo nadomestilo pouk v šolah, dneve dejavnosti in druge oblike vzgojno-izobraževalnega dela. Ker se izobraževanje na daljavo izvaja s pomočjo izobraževalne tehnologije, so najrazličnejša e-gradiva postala njegov nepogrešljivi del.

Svoja vrata so v tem času morali zapreti tudi muzeji. Ker ogled muzejskih zbirk ni bil mogoč, smo kulturne dneve pričeli izvajati s pomočjo različnih e-gradiv, ki so jih pripravili v muzejih in jih objavili na svojih spletnih straneh. Učenci so se lahko odpravili na virtualne sprehode po zbirkah ali pa so si ogledali posnetke zbirk. Muzeji so v tem času omogočili listanje po svojih publikacijah. Za učence so pripravili različne kvize, učne liste in sestavljanke. Navodila za muzejske delavnice, ki jih običajno izvajajo v živo, pa so posneli. E-gradiv za izvedbo kulturnih dni je bilo tako več kot dovolj.

V svojem predavanju predstavljam različna e-gradiva slovenskih muzejev, ki smo jih uporabili pri pripravi učnih listov z navodili za učence ob izvedbi kulturnih dnevov na daljavo, dejavnosti in izdelke učencev, ki so ob tem nastali.

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja