Misija v (ne)znano

Manica Doberšek, OŠ Štore

Poleg rednega pouka se učitelji v šolah srečujemo tudi z organizacijo dni dejavnosti, ki so učencem v veselje, ker jim popestrijo učenje med štirimi stenami. Kako pa pripraviti učni proces, ki bo potekal zunaj učilnice in hkrati vključeval pametno rabo najnovejših tehnologij ter spodbujal kompetence digitalnih okolij?

Pri pouku geografije učitelji sledimo učnemu načrtu, v katerem je med drugim zapisano tudi, da učenec na področju samostojnega geografskega raziskovanja samostojno geografsko razišče na različnih ravneh, zlasti na ravni domače pokrajine, na področju znanja oziroma vedenja o prostoru in pokrajinah pozna ter opiše temeljne značilnosti domačega kraja.

S pomočjo spletnega orodja quizizz, aplikacije CŠOD Misija, v kateri smo ustvarili misijo v domačem kraju, ki učence spodbuja k orientaciji ter aktivnem učenju, ter spletne platforme liveworksheets, smo za učence pripravili pester dan dejavnosti.

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja