Virtualna resničnost pri pouku italijanščine

Mateja Kumar, Šolski center Nova Gorica

Pri pouku italijanščine sem se v triletnem programu srednješolskem programu gastronom hotelir v drugem letniku srečala z izzivom, kako dijake spodbuditi k spontanemu pogovoru v tujem jeziku in odstranitvi ovir pri javnem predstavljanju. Poizkusila sem uporabiti virtualno resničnost, ki omogoča, da se dijak skrije za virtualno predstavitvijo / avatarjem. Dijaki so se poljubno razdelili v pet skupin po tri ali po štiri, vsaka skupina je imela svojega vodjo. Najprej so morali ustvariti vsak svojega avatarja. Podala sem jim tri teme in sicer: »Predstavim se«, »Al bar« – dialog med natakarjem in gostom, »Presentazione dei piatti tipici« – predstavitev tipičnih italijanskih jedi.  Uporabili smo spletni orodji ready player me in mozilla hubs. Najprej so dijaki uporabili chat, v naslednjih urah smo uporabljali slušalke, da so se lahko pogovarjali in ni prihajalo do interferenc. Pri uporabi te nove tehnologije smo se srečevali z različnimi tehničnimi, metodološkimi in vsebinskimi izzivi. Vsaka skupina je uporabila svojo sceno za posamezno predstavitev in pripravila dialog oziroma besedilo za posamezno situacijo. Pri nekaterih dijakih je bil cilj dosežen in so se iz tega nekaj naučili, premagali tremo in prosto govorili in se tudi kaj novega naučili, nekateri dijaki so to priložnost izrabili in počeli nekaj drugega kot npr. igranje igric. Moj namen pa je bil povečati zainteresiranost dijakov, jih motivirati, povezati ter v njih prebuditi kreativnost.

mateja.kumar@scng.si

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja