Marina Laslo, SŠ Izola
Ko se pri pouku, verjamemo pa, da tudi v realnem svetu, odločamo, kako rešiti problem, smo vpeti v vzorce obnašanja. Najraje uporabimo znane metode. Če je drugače, smo zmedeni. Uhojena pot se nam zdi lažja, saj smo v območju poznanega, varnega.
Ali tako res pridemo do pravih rešitev, predvsem pa, ali tako lahko pridemo do drugačnih, alternativnih? Pri poučevanju se mi je vedno zdelo pomembno zavedati, da pred menoj sedijo dijaki, že jutri pa bodo strokovnjaki, delavci, politiki, starši. Kaj jim je potrebno posredovati, česa vse se morajo naučiti, da bodo kos tem izzivom?
Cilj predavanja je predstaviti pouk, kjer se s pomočjo smiselne uporabe digitalnih tehnologij učinkovito simulira delovni proces, kjer uporaba digitalnih tehnologij ni alternativa, ampak logična posledica digitalizacije naše družbe. Dijaki razvijajo odgovoren odnos pri uporabi digitalnih tehnologij, kritični odnos do digitalnih vsebin, razvijajo medijsko in digitalno pismenost, dvigujejo digitalne kompetence in se zavejo avtorskih pravic in pomena varne rabe interneta.