od 9.00 do 11.00
NASLOV | PREDAVATELJ |
---|---|
Otvoritev in nagovor ministra za vzgojo in izobraževanje in direktorja Arnesa | posnetek | | dr. Darjo Felda, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje; Marko Bonač, Arnes |
Informatics at primary: Systematic, sustainable, for all | posnetek | | Ivan Kalaš (SK), Comenius University Bratislava |
Dvig digitalne kompetentnosti učečih se: Razvojna prioriteta digitalne strategije šole | posnetek | | mag. Andreja Čuk, Zavod RS za šolstvo; Amela Sambolić Beganović, Zavod RS za šolstvo; Romana Košutnik, Zavod RS za šolstvo; Ingrid Možina Podbršček, Arnes |
Digitrajni učitelj: Projekt, ki odgovarja na izzive digitalizacije v šolstvu | posnetek | | Primož Zupan, Rokus Klett |
(Za)Kaj je nova eTorba? | posnetek | | Mirjam Oblak, MVI |
od 11.30 do 13.30
Are we running to or away from AI | posnetek | | Lidija Kralj (HR), strokovnjak s področja AI & podatki, EduConLK |
Don’t cite it, write it: Connecting Wikipedia, Wikidata, and education | posnetek | | LiAnna Davis (CA), Wiki Education |
Artificial Intelligence and the paradigm shift of teachers’ role | posnetek | | Manuel Gentile (IT), National Research Council of Italy |
Adaptive Policies: A Long-Term Commitment to School Sector Guidance | posnetek | | Anthony Kilcoyne (IE), OIDE, Department of Education Schools’ Support Service |
od 14.30 do 16.30
Okrogla miza: Nasilje in mladi na spletu: odgovornost uporabnikov, vloga šole in skupnosti | posnetek | | Petra Bevek, MVI; Maja Vreča, Arnes; Domen Kralj, NIJZ; Katja Filipič, UL PF; Natalija Plajnšek, OŠ Trnovo; Simon Slokan, Inšpektorat RS za šolstvo |
Kibernetske grožnje šolam: pregled najpogosteje obravnavanih incidentov | posnetek | | Miloš Gajić, SI-CERT, Arnes |
MOST-VS – Orodje za učitelje v srednjih šolah | posnetek | | Maja Vreča, Luka Kušar, Arnes |
Minecraft Education: Varnost na spletu | posnetek | | Manca Golob, Digital School d.o.o. |
Uporaba digitalne tehnologije pri otrocih s posebnimi potrebami | posnetek | | Sandra Martinuč, Fakulteta za vede o zdravju |
Pogostitev za udeležence Mreže znanja |