Izobraževanje po meri ljudi v času digitalne preobrazbe

dr. Dan Podjed, ZRC SAZU

Pandemija covida-19 je preobrazila in pospešila mnoge družbene procese in vplivala na prodor tehnoloških rešitev v izobraževanje. Predavanje najprej opiše, kako je delo in šolanje na daljavo vplivalo na ljudi in razmerja v družbi, ter predstavi nekatere smernice, na katere bodo morali biti v bodoče pozorni razvijalci izobraževalnih rešitev. Kot razloži predavatelj, je posebej pomembno, da so deležniki, torej učenci, učitelji in drugi, ki so udeleženi v procesih, vključeni v vse faze razvojnega postopka, od identifikacije in analize do interpretacije in testiranja, s čimer se iz pasivnih uporabnikov in odjemalcev spremenijo v soudeležence pri nastajanju storitev, izdelkov in rešitev. V obdobju nadaljnje digitalne preobrazbe je namreč pomembno vnaprej in temeljito razmisliti o tem, katera rešitev je najprimernejša za ljudi in katero bodo znali in želeli uporabljati. Pomembno pa je seveda imeti v mislih še, kakšna družba nastaja s tehnološkimi rešitvami, ki jih uvajamo danes.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja