Digitalna edukacija: Kakšne kompetence omogočajo mladim uresničevanje digitalnih pravic?

Katja K. Ošljak, Zavod Vsak; dr. Borut Čampelj, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport; dr. Veronika Tašner, Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani; Domen Savič, Državljan D; Urška Henigman, Radio Prvi

Digitalne tehnologije so vseprisotne v odraščanju sodobnih otrok in mladostnikov. Njihov svet je “globoko mediatiziran”, kot bi rekel eden vodilnih strokovnjakov za sodobne komunikacijske in medijske študije Andreas Hepp, ki v svojih študijah osvetljuje prežetost sodobne družbe s tehnologijo in mediji. Novi konteksti od odraščajočih zahtevajo tudi posebne kompetence oz. pismenost(i), ki jih morda še ne znamo čisto ustrezno naslavljati in poučevati.

Gre za drugega iz serije strokovnih posvetov o digitalnih pravicah otrok, katerega namen je izpostaviti različne kategorije kompetenc, ki gradijo pismenost odraščajočih v digitalizirani družbi (medijska, informacijska, računalniška, digitalna …), ter diskutirati o tem, kako v procesu izobraževanja mlade opolnomočiti za uresničevanje svojih pravic v mediatiziranem vsakdanu.

katja@vsak.si

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja