Bralno razumevanje digitalnega domorodca

Tomaž Zupančič, OŠ Bistrica pri Tržiču

V zadnjih tridesetih letih je šola komajda zadihano dohajala glavne tehnološke spremembe. Bralna in informacijska dejavnost se je v ogromni meri preselila na internet, ki vsiljuje svoj način kognicije in branja: fragmentarnost, selektivnost, nepotrebnost memoriranja itd. Zato je generacija, ki je v tem času odrasla, šibka v klasičnem bralnem razumevanju in pismenosti (Stavangerska deklaracija). Kako učence navaditi strukturiranega in kognitivno napredujočega pristopa, sugeriram s pomočjo prevoda Bloomove digitalne taksonomije po McNultyju (2020), ki bi jo bilo potrebno vključiti v internetno delo pri vsakem predmetu, da bi njihove digitalne dejavnosti postale oprijemljive v smislu kriterijev.

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja